Siła outdooru


Nieprzypadkowo, reklama zewnętrzna jest najstarszą formą reklamy, a dzisiaj już ostatnim medium o zasięgu masowym. Z billboardami stykamy się na co dzień, jadąc do pracy, czy na zakupy. Niejednokrotnie te same nośniki możemy oglądać kilka razy w ciągu jednego dnia. Gdy kampania jest dobrze przemyślana spotkamy tą samą kreację kilka razy na swojej drodze do pobliskiego centrum handlowego (czasem ten sam przekaz, możemy potem zobaczyć stojąc przy kasie ;). I jak tu nie kupić jogurtu z nowym smakiem?! – tak, podlegamy tym samym prawom, mimo tego, że to nasza praca.

Poznaj kilka powodów dlaczego warto zainwestować w kampanie w przestrzeni miejskiej:

  • Niskie koszty dotarcia do bardzo szerokiej grupy odbiorców
  • Atrakcyjna i wciąż wzrastająca liczba mieszkańców miast
  • Wysoka częstotliwość kontaktów z reklamą
  • Możliwość dowolnego określania zasięgu kampanii, np. wybrany fragment miasta, obszar zachodzący na kilka sąsiednich województw, cała Polska
  • Reklama wizualna – dobrze przygotowana kreacja przyciąga uwagę i zapada w pamięć
  • Kontakt z reklamą bez ponoszenia dodatkowych kosztów (np. prasa), bez dodatkowych urządzeń (np. TV, radio)
  • Umila czas / nie irytuje – billboardy wpisały się w krajobraz i ponieważ nie są nachalne, odbiorcy traktują, je jako stały element przestrzeni miejskiej

Zadzwoń

Billboardowo.pl